Wednesday, December 29, 2010

On line shopping

Navukla sam se na Kandee i njezine kozmetičke savjete. Čak i kupila L'oreal maskaru koju ona toliko hvali, ali maskara je kompletni promašaj. Naručila masažer iz Amerike, čekam pošiljku i da me oplete carina. Nadam se da i to neće biti promašaj. Naručila i čudotvornu kremu, više od 1000 kn. Mi je vrana mozak popila??? Koji sam ja sucker! Krema je također promašaj. Kad ću prestati vjerovati reklamama? Srećom pa nisam naručila i ovo, malo je falilo. A i na ovo sam skoro kliknula mišem. Moram se savladati.
Filipina bilanca internetskih narudžbi je slijedeća:

1. cipele

2. haljina (second hand, vrlo jeftina)


3. haljina 
4. prsten -sova
 Drugi prsten napravljen od ovih dolje dugmeta.

5. 200 "vintage" dugmeta i perlice biseri



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails