Saturday, February 26, 2011

PRIJATELJI OD PRIJATELJA


Vani je snijeg do koljena, pa me ovakva terasa podsjeća na proljetne užitke u sjeni suncobrana.
Čini se da je ovo mjesto dosta skriveno, okruženo šumom, 
pogodno za  neobavezno druženje uz pivo i roštilj.
Sa prvim zrakama sunca s veseljem se pozivam na ovu terasu kod Andree Willson.
Ovo će me podsjetiti da svoju mini ružicu zasadim u ljepši kalić.
By the way, Andrea izgleda ima meni sličan ukus, izabrala je iste pločice u kući kao i ja.

A ja bi voljela imati kuhinju kao što je njena.


A sada do umjetničkog atelja...



Ja bih kod ove tete u atelje, na kavu i da usput pregledam njene slike.





Ovo je polica mojih snova, za neku buduću kuhinju.
Mora biti uska, najviše 15 cm, na njoj su stvari poredane u jednom nizu, kao u apoteci.
U staklenkama raznih veličina je svašta nešto, od rezanaca do riže.
Prozor - ogledalo je pomalo već ofucana ideja, ali tu se zgodno uklapa.


Jedna od ideja koje ću vrlo skoro realizirati su velike crno-bijele fotografije koje trebaju krasiti
zidove hodnika i dnevne sobe.

Ne znam što me privuklo ovoj terasi. Nema ni bogznakakav pogled, stalak za suncobrane stoji posred puta, da se spotakneš i padneš preko njega.
Po kalićima je polu suho cvijeće.
Sve u svemu, niš naročito, ali ja bi sa guštom ovdje popila svoju današnju kavicu.

Sve ove lijepe sličice našla sam na blogu
freunde von freunden

Bilo bi lijepo da su oni naši prijatelji od prijatelja, pa da ih ponekad možemo posjetiti.

E, da.
I ovi betonski kalići za cvijeće tako lijepo razveseljavaju ovaj turobni prostor.



I copy paste inspiring things from my favorite blogs!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails