Sunday, April 01, 2012

INSPIRATION: RAFAELA'S PLACE

Draga Rafaela
pogled na tvoj stan me stvarno smiruje u ovo nedjeljno kišovito jutro.
Sve je jednostavno, čisto, oči se ne umaraju na kojekakvim, što moja mama zna nazvati, FRČAFOKAMA.
Ako je stan odraz tvoje osobnosti, onda te zamišljam kao vrlo organiziranu ženu koja zna što želi i ne zamara se nepotrebnim sitnicama. 
Možda malo sklonu perfekcionizmu?
Anyway, školski praznici su počeli i imam osjećaj da je svo vrijeme ovog svijeta uz mene. 
Moji svi spavaju, a ja pijem prvu jutarnju kavu dok gledam u  bijele plohe i bijele zidove tvog stana.  
Kažeš da te muči izbor stola, što znači da je ovaj stol ovdje privremeno.
Meni je simpatičan, jer volim kombinaciju staro-novo-posuđeno. 
To mi razbija monotoniju prostora, ne volim previše uniformirane stanove. 
Moj stol bi vjerojatno završio u ovom stilu, jer volim COLORS. 
Možda bi jedino boja noge bila drugačija, možda plava?
Crno, bijelo, sivo, plava kombinacija?
Zvuči hladno, ali zapravo jako dobro izgleda.

 Ah, this Ikea stripy carpet !
Ovaj prostor bi bio tako hladan i bezličan bez njega!
U tvom stanu mogla bi zamisliti i crni stol.

 Crni stol i bijele Aiffel stolice uvijek djeluju elegantno. 
By the way, i ja sam na svoje stolice stavila ovakve sive okrugle jastučiće (Ikea),
jer plastika zna biti hladna i neudobna.
Ovaj crni stol me isto oduševljava.
Nema ravne linije nego je sav zaobljen i ne zagušuje prostor. Linija nogu!!!
Pretražila bi sve buvljake  da nađem ovakav dragulj.
Uvjek mi je ljepše nešto neobično i unikatno, od već stoput viđenog.
Kao, recimo, ovaj Tulip table, koji postaje već dosadan, koliko je komercijaliziran.
A njegovu Ikeinu kopiju (koju i sama imam), ne bi preporučila nikome,
jer je nestabilan, a noga stola je stalno prljava.
Eh, da. Uz dosadnjikavi bijeli Tulip stol mi idu jedino šarene stolice ili jastučići u jarkim bojama. 
Ja imam kombinaciju bijelog stola i bijelih Aiffel stolica i već mi je dosadila ta kombinacija.
Razmišljam da stol obojam u sivo , a na bijele stolice obavezno stavim crvene jastučiće.
Za sada to izgleda ovako:




Nije loša ni kombinacija crna ploha i drvena noga, ali ako je podnožje ovako lijepo izrađeno.
Crni ili bijeli stol? Uz bijele stolice i uz tvoj prostor, ja bih glasala za crno.
Postoji jedan Ikein stol, bijel, ovalan i modernih linija.
Ima ga moja prijateljica i dobro bi se uklopio u tvoj stan.
Moram pogledati kako se zove.
Nešto slično ovome:
                                  


via here

Tvoj zid će možda ostati smirujuće bijel i prazan, ali ja ne bi mogla odoljeti iskušenju
 da ga prepunim slikama ili posterima.


Kad već maštam, evo kako bi ja ispunila ovaj bijeli zid. 
I kad bi mi dosadile, zamjenila ih novim rečenicama. 






Iznad naslonjača bi stavila ovaj poster, dok ne pronađem nešto bolje.
Ili možda fotografiju sličnu ovoj.

Naravno, kod mene to ne bi završilo samo na crno-bijelim kompozicijama, našlo bi se tu i boje..

 ...šarenih slika i polica sa šarenim knjigama...
 a  na sofi šarenih jastuka....
Ali, za tvoj prostor mi je prikladniji stil sa puno manje detalja.
Čisto i asketski.
Ipak, mislim da bi jedan akccent wall dobro došao, kako bi prostoru dao dinamičnost i dubinu.
Crni zid u kuhinji, kombinacija mat boje za školske ploče i crnih lak krugova.
 Različite teksture u istoj boji.



Velike crne plohe (cijeli zid ili pod) uvijek lijepo uokviruju prostor.


Hm, da...sad sam otišla u širinu. Sa stola sam se prebacila na bijele zidove.
Meni u kući nedostaje bijelih, praznih ploha. Sve su popunjene.
Upravo sam se sjetila velikog zidnog sata kojeg sam prije dvije godine kupila u Rijeci u Semeraru.
Još uvijek stoji zapakiran u ormaru pošto nemam slobodnog zida za njega.
Mogla bi ga zamisliti na tvom zidu.
Bilo bi zgodno da brojke sata nisu posložene u krug.
Tvoj crni sat mi se sviđa,
ali premalen je na tako velikom zidu,
pa djeluje pomalo izgubljeno.
No, bilo bi lijepo i kad bi zid ostao sa što manje detalja.
Uvijek čeznem za ovako nečim, ali to je kod mene neizvedivo.
 Sviđa mi se i kad je sve crno-bijelo,
a zatim samo tanka fluorescentna linija nekog detalja,
koja unosi veselje u prostor.


U tvom stanu  detalja vjerojatno neće biti puno,
ali pretpostavljam da će svaki od njih biti poseban.
Cvijeće u lončanicama?
Zamišljam to ovako:

 Jednostavni i elegantni detalji.
Ništa preskupo, ali efektno.

Police?


 Mašti nema kraja.
A da se prebacim na predsoblje?










I za kraj, par sitnih detalja.
Finishing touch.

Čujem moje kako se bude.
Bilo je dosta maštanja, back to reality.
Ako me zateknu za kompjuterom kako lijepim sličice,
umjesto da "radim nešto pametnije"......

Jučer je na našoj ploči osvanuo novi natpis.
Filipina reakcija na moje zanovjetanje da ne gubi vrijeme.
Of course, wrong spelling!
Prema tome, ovo nije izgubljeno vrijeme.
Baš sam se lijepo odmorila maštajući kako bi namjestila tvoj stan.
Puno pozdrava, i dalje stavljaj slike stana.
Mislim da će biti prekrasan  i da ćeš u njemu uživati!
A evo i par slika mog stana, ali on ti baš i ne može biti inspiracija....
jer je malo drugačijeg stila.









LinkWithin

Related Posts with Thumbnails